.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قناعت/ نمایش پشتوانه بالای مردمی نظام در 22 بهمن

استاندار گلستان با قدردانی از مشارکت پرشور مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن گفت: پشتوانه بالای مردمی نظام در این راهپیمایی نشان داده شد.

جواد قناعت در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن افزود: یکی از اسرار شکست ناپذیری نظام اسلامی، پشتوانه مردمی بوده که در این راهپیمایی نشان داده شده است.

وی اظهار داشت: مردم کشور و استان، ولایت مدار و پیرو خط رهبری هستند که عشق و علاقه فراوانی به ولایت و آرمانهای امام و رهبری دارند.

به گفته قناعت، عشق ملت به آرمانهای نظام اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن متجلی شد و به رخ جهانیان کشیده شده است و امروز اثبات شده است.

استاندار گلستان بیان داشت: دشمنان پس از گذشت 31 سال همواره شاهد حضور گسترده و حمایتهای مردمی نسبت به نظام اسلامی هستند و حضور مردم در عرصه های مختلف پررنگتر شده است.

وی یادآور شد: به رغم پشتوانه بالای مردمی نظام اسلامی، دشمنان همواره به فکر توطئه هستند و شیطنتهای دشمنان نشان می دهد که تاثیرگذاری نظام اسلامی در عرصه های بین المللی زیاد است.

وی عنوان کرد: دشمنان برای اینکه تاثیرگذاری جمهوری اسلامی ایران را در عرصه های بین المللی کم کند، دست به توطئه ها و شیطنتهایی می زند که باید هوشیار بود.

وی تاکید کرد: هرچند حضور ملت در عرصه های مختلف از جمله راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را مایوس می کند ولی دشمنان آرام نمی نشینند و همواره به فکر توطئه های جدید هستند.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: شرکت گسترده در این راهپیمایی نشان دهنده پیوند عمیق ملت با نظام اسلامی است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.